kanske ingen bloggning imrn:/

Hej, bloggar kanske inte imrn eftersom det är geografiprov som gäller och sedan skall jag o rida <3 imrn har jag också finskaprov, har övat på grammatiken så det är orden, understräckningar och ordlådorna kvar och sedan är jag klar:) idag har det väl varit ok dag. på hussan lagade vi makaronigryta och cheesecake fast den får vi äta först nästa vecka men vi skulle laga i några småskålar också och sedan skulle vi sätta det i frysen och sista timmen av hussan fick vi äta det. vi fick också daim:D sen har det väl inte hänt så mycket mer idag. efter skolan for jag, mamma å syrran ti kimito ti en skola dit hon ville och se så att hon visste hur hon skulle välja det. sen kom vi hem någongång 4 och så satte jag mig framför finskaboken. men nu skall jag ta itu med finskan igen så hörs vi kanske imrn, kanske torsdan men jag tror det blir först på fredagen efter funhouse. förresten så idag sa en lärare i högtalarna att vi sku veta imrn va vi ska välja ti utedagen och vi i b har inte ens fått veta vad det finns att välja mellan:O vet bara att man får välja mellan snöskulptur och pulkarace på eftermiddagen och att man då får jobba i par eller grupper om man tar snöskulptur och jag, linda, jennifer, kanske astrid, alexandra, erika, viola men iaf jag, jennifer och linda skall jobba som en grupp:D visserligen kommer det inte bli till så mycket då det är vi 3 men det ordnar sig väl:) vi har också matte och engelska tills imrn, men tur är så har jag gjort dem redan. fick också reda på att jag inte kommer få någon av mina favorithästar imorgon för vi skall alla i vår grupp och rida imrn och då kommer en annan säkert få gb och jag hade ju reino förra veckan. men NU skall jag ta itu med finskaprovet igen så hörs vi i fredag annars lördag efter att jag har varit och sälja. Hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

nå vi kmr ju såklart vinna :D

2010-03-09 @ 20:54:51
URL: http://jenniferfxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0