Sorry

sori att jag int blogga igår men ja hann int o int orka ja heller. först så på morgon så läst ja lite.. sen kom ja på datan. sen läst ja igen så att ja nu e på någå på 200 av 350.. har ju i onsdag bokrecensionen så är lite nervös nu :S sen for ja på datan igen, sen for vi ti bruke o neste.. sen då vi kom hem så kom daniela o dom hit å sen for dom kanske halv 9 å sen börja ja läsa på engelskaprov så läst bara 1 gång igenom de! ida va de ju utedag i skolan, trodde det skulle bli jättetråkit men inte var det sen endå det heller! först på morgon då vi skulle fara så hade jag 1 kass med skridskor, 1 med gymppakläder, skolväskan, 1 med utekläder så gissa om det var jobbigt att bära allt!?men iaf första timmen var som vanlig och då hade vi engelskaprov, var jättelätt om man tänker att jag hade läst en gång på det. lämnade bara några ord så ;) sen hade jag snöfotis:) var ganska roligt ändå men jättetungt att "plumsa" (springa) runt i snön där efter en boll.. jag hade bara typ 2 kompisar där men vi blev inte på samma lag:/ men iaf så på mitt lag var det Amanda, minka, joanna, adrienne, rebecka och sen jag. först spelade vi mot ett lag som 1 av mina kompisar var i och sedan mot ett annat där jag inte hade några kompisar alls och till sist mot ett lag som min andra kompisar var i.. sedan hade jag isdisco, vilket inte alls var tungt! vår gymppalärare som skött om isdisco så hade musik på och vi skulle bara skrinna där.. fast där var 3 flickor som var i typ ett hörn o tala sen pojkarna i ett och sen några där jag var med så stod där och prata :) så mycket skrinnande blev det inte! men roligt iaf! sen då vi kom tibax ti skolan så sku vi egentligen om det skulle ha varit vanlig dag så skulle vi haft en timma till före maten men vi fick fara och äta då redan:) sen var det skulpturtävling. jag var med linda, jennifer, janina och patricia.. dom satt i ett bord i maten medan jag satt med några andra och då kom dom på att vi sku laga en näsa!?!? nå jag orka int säga någå så jag gick nu med på det.. nääi det blev helt konstit och si ut! jag tyckte det likna en krokodil:P sen då klockan var lite före 2 sa lärarna att då dom hade bedömt mans snöskulptur så fick man fara och äta korv som dom grillade:) så vi for nu dit och äta sedan. 2 tiden så var det prisutdelning. vi fick inget pris men vi hade på ide 2/5 poäng, samarbete 3/5 och resultat 3/5, kanske inte världens bästa men what ever. vi fick sluta 10-kvart över 2 redan och hamnade vänta på bussen i 30 minuter-.- men sen då ja kom hem så gjord jag inte så mycket. vi har inga läxor alls tills imrn:D nu skall jag börja läsa på min klassiker igen.. så hejdå.. vet inte när jag bloggar nästa gång. för imorgon måste jag läsa igen på min klassiker och på onsdag har jag frissa och att öva på kemiprov, torsdag scouter och kemiprov, fredag ridning, lördag antagligen teater- oliver twist.



Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Kul att du är med :) Vad tycker du om dagens citat. Det kom från hjärtat av en killkompis... ♥

2010-03-15 @ 20:25:27
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0