tomt

först ida va ja i skolan. vi had först modda, sen religion, sedan matte 2 timmar sen engelska o sen finskaprov, de va ganska lätt förutom sista sidan:/ men iaf ida så sku vi välja va vi sku ta ti utedagen, sku ha vilja ha nån sorts bingo men visste ingen annan som sku ta de så ja tog iställe snöfotis-.- o sen tog ja någå isdisco o sen snöskulptur, har alla saker samma som linda :) sen då ja kom hem så böt ja direkt om o så åt ja å sen for vi efter alexandra o sen ti kimito o rida:D man ska va där 20 före men vi va först mellan kvart å 10 före men vi hann jättebra för de:D jag red ginger<3 wilma red reino<3 patricia (en som ja känner så hennes kaveri va å rida ida) så hon red gb<3 jill red santtu å alexandra bambi. kändes jättetomt utan queen! iaf så först va vi ut i terräng o de va jättekiva<3 sen for vi in till manegen å där va vi i 2 olika volter. pojkhästarna i ena o flickhästarna i den andra:) jag och alexandra var i ena o dom andra i den andra. där trava vi först o sen galoppera vi:D<3 timman tog slut jättesnabbt:( men iaf så har jag kanske inte berättat till er om att jag stiger av på något konstigt sätt så ja ska försöka lära mej hur man stiger av egentligen har tränat nu då vi slutat så har tränat på det i kanske 2-3 lektioner? men iaf så är jag jättestolt nu för jag klarade av det på typ andra eller tredje försöket:D jag brukar typ hamna göra det 6 ggr typ:P men ida klara ja de ganska snabbt:D längtar redan ti nästa freda!<3 men nu ska ja börja laga matteläxan. är typ längst i matten för ida så första timmen hamna ja räkna någå repetionsuppgifter för att jag var så långt men sen börja vi med procent.. har bara 2 uppgifter men endå. skall också plugga lite på geografiprovet. så nu hejdå<3 ni får kanske bild på bambi, ginger, santtu sen då jag fått dom av Alexandra hon fotade då i stallet efter timmen. skall se om jag har bild på dom andra också:) men som sagt får ni dem senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0