ut och gå:)

sen ja senast blogga så efter de läst ja några sidor :) sen kom micaela hit å fråga om ja far me ut å gå me abile för hon had minttu så sen for vi ut å gå me hundarna:D vi va endå ganska långt å ja känner mig riktit duktig för ja gick ju då me skolan å sen me abile så allt som allt blir de ganska långt :) sen då ja kom hem så läst ja å nu e ja på s. 130 så 220 sidor kvar bara ;) ha läst typ 40 sidor ida? snart måst ja väl börja kolla igenom läxorna också och imrn måst ja ta hem historiaböckerna och öva lite till provet som är på fredag eftersom historia är en av mina svagaste sidor :/ men nu ska ja ta tag i läxböckerna och läsa på dem och efter det skall jag läsa lite till, skall försöka läsa till 150 så har jag 200 kvar sen om jag inte får någon spurt och läser ända till 200 ;) bloggar kanske imrn måst si lite för jag måste ju göra läxor heller det är bara modda å kanske engelska och finska och sen måst ja läsa på min klassiker och historiaprovet -.- skall också se om jag far ut och gå så man får motion :) skulle vilja på ringträning i torsdag men då det är detdär förbannade historiaprovet på fredagen så hinner jag nog inte och jag vet ju inte om det är heller. men nu skall jag slita mig härifrån så jag slipper i duschen idag också :) Hejdå & godnatt! (:

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0