:D

Hej, ida ha ja int gjort så myky annat än vari i skolan o vari o rida. ja klanta mej i morse :S jag brukar vakna 20 över 7 å så vakna ja då ida eller så trodd ja.. ja klädd på mej o had rocken o allt på å sku fara iväg ti bussen. ja tänkt också att varför mamma int ha stigi opp. iaf så sen sku ja sätta telefonen på ljudlös så såg jag att väckarklockan juttun va där ännu så såg ja på klockan så va den 6.40 då ja sku fara så ja had vakna 1 timma tidigare.. nå sen kolla ja facebook o sen lest ja hastigt i häfte. i skolan had vi hantta o de blev ganska så brått men ja har ännu 4 fyrkanter att sy men den behövs int tibax.. iaf så fick ja 9- för mina vantar :D sen hade vi ju också geografiprov ida, var sådär medel svårt endel uppgifter va lätta o andra svåra ;) på hissan fick vi fara ut o rita.. sen då ja kom hem starta ja mönkin för nån ska kanske köpa den. sen for ja o rida. vi var 5 stycken. cissi had ginger<333, christa had daisy, Helena had Bambi <3, jag hade Reino <33333, Frida hade Gb<33333333. alla hästar var helt ljuvliga idag! vi galoppera ganska myky men de va helt mega varmt! reino va helt mega bra.. skulle vilja rida Reino, ginger eller gb nästa vecka men bambi går också bra. sen då ja kom hem så ha ja int gjort så myky.. sku ennu borda skriva lite på min rellauppsats. men imrn så måste jag skriva hela dagen på den! och så skall jag kanske se med Daniela :) på söndagen måste jag läsa på religionsprov -.- men nu ska ja sluta babbla. Bye bye

Kommentarer
Postat av: sofie

festat, chillat, festat osv (;

dudå?(:

2010-05-23 @ 14:23:40
URL: http://soouufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0