hei :)

Hej, igår var det så dåligt väder att vi inte simmade på gymppan heller utan hade innegymppa. vi fick också veta att på gymppan i nästa år så ska a o b flickor ha skilt då vi är så många. Vi skall ha en som heter Bella och en som heter Linda (min småkusin) men vår nuvarande gymppalärare vet inte vem som har a o vem som har b. mer händ typ int under skoldagen förutom att i våga laga vi en sketch o min grupp har helt konstiga namn xD sen så skrev ja lite på rellauppsatsen o sen lest ja lite på prov men så myky blev de nog int :/ ida så had vi då rellaprov, va på ett sätt ganska lätt men int så där mega, men nu gick de väl ok tror ja :) vi fick också veta våra par ti yxskär, blev med Astrid :D tur att man fick en kaveri! sen fick vi också veta våra provvitsord i geggaprove had 8+ är nöjd eftersom ja knappt läste i boken! :) astrid tappade också sin nyckel i en trappa så att den for under trappan idag men hon fick nog opp den sen :) imrn far 7a ti yxskär så de e bara 8:or å 7b där :D ida ha ja skrivi på min rellauppsats å nu e den nestan färdi, måst skriva källförteckning men de kan ja skriva först imrn å sen måst ja söka upp bilder å de ska ja göra nu! Hejdå & Kraam// Alexandra <3
ps. kommer inte blogga så mycket imrn för direkt efter skolan går jag till fritte och där är det knytkalas som gäller :D å sen efter de kommer mamma antagligen ti bruke efter mej så far vi till banken och till butiken och köper något till yxskär så kanske efter det om jag hinner. och på torsdagen är jag säker på att jag inte kommer blogga bara om det är så att jag inte far på ringträning. men iaf så först far vi ti yxskär kommer hem me taxi ( vi som åker buss) men iaf så vi kommer hem halv 5 ungefär å sen så far ja direkt ti scouterna bara hem o svänga å sen ti scouterna o sen om någon kör mig och om jag orkar far jag ennu på ringträning. lovar också att ni skall få bilder från yxskär. kommer säkert bilder på ormar och växter som jag och astrid skall studera så skall försöka fota några växter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0