Helgen!

skall berätta kort om helgen. lördagen så byggde jag upp vår hängmatta, solstol och vårt utebord. sen var jag ute kanske en timme. sen fick jag för mif att fara ut och gå med Abile, så jag for först en bit på vår raka, nästan ½ km så de blev nästan 1 km allt som allt :) Sen ringde jag och fråga om Micaela ennu kommer me ut o gå så sen kom hon å då for vi ganska långt. några kilometer tror jag nog det blev :D å sen så va de ju bara meningen att micaela sku komma me ut o gå men sen kom hon ti mej en stund o sen fick vi för oss att fråga övernatt, hon ha int vari hit övernatt på sekert 5-6 år för då hon e allergisk för katt och hund :/ nå vi tänkt att knappast passa de men sen passa de så vi cykla hem ti hon så att hon sku kunna packa o sen kom vi hit igen. mamma had några kompisar hit på natten sen å dom sjöng singstar :) å sen for ja o micaela o sova lite över 3 å vakna halv 10 så man va liiite trött :/  nå iaf igår sen så va vi ute ganska så myky å där ett tag for hon hem o eta o så kom hon tibax :D sen va hon här typ hela dan igår :D ida på gymppan så måsta vi steda i bruke -.- de va tråkit. de va bara sjuan och åttan från högge :/ å så regna de me så man va helt blöt :/ iaf sen had vi våga, den timman va ganska humor :D sen ti sist had vi modda å då skrev vi på våra uppsatser å sen fick vi veta va vi had i moddaproven, had 8½ ;D snart ska ja börja läsa på engelskaprov som jag har imorgon :/ sen skall jag om jag hinner och orkar skriva lite på religionsuppsatsen eller modersmålsuppsatsen :) i freda har vi geografiprov. i onsdag kommer ju blivande sjuor ti högge på besök. så första timmen iaf ska vi vara med dem. jag fick ju ti vänelever 2 kompisar och sen 2 som jag inte känner typ. De jag fick heter Lotta (min småkusin), Alexandra (hon jag rider med :D), Otto och Jonathan. jag har bestämt mig att äta mindre och nyttigare, inte banta men ni förstår säkert :) men nu skall jag läsa på engelskaprovet! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0