Ledigt!

Hej, skriver ett inlägg nu då jag har "bra" med tid. iaf på måndan så händ ingt speciellt förutom att vi had moddaprov -.-. tisdan had vi hussa där vi laga fruktsallad å sen händ ingt mer tror ja. onsda alltså idag så har jag typ bara varit i skolan. på moddan fick vi ut våra uppsatser o jessus där va kommentarer :/ sen på matten så fick vi ut våra prov. då ja fick mitt prov blev jag helt överlycklig och förvånad. had 9½ mitt bästa provresultat i högge, men jag tyckte ju också att provet var jättelätt, var 1 poäng ifrån att ha alla rätt så lite harma de å då had ja bara svängt de sku vara x:6 o ja had skrivi 6:x så :S men jag är ändå jättenöjd! sen had vi ju också finskaprov idag och det gick inte så jättebra tror jag :s men vi får hoppas på det bästa! tror endå på nåt sätt att jag får något på 8. :) ida ska ja laga lite på rellauppsatsen som skall bli som en bok. vi fick också veta ungefär vad vi had i bokrecensionerna och jag had ungefär 8 :) imrn så e de ju ledigt från skolan :D då ska ja också skriva på rellasaken. i freda så har vi först 2 timmar i skolan, ja har rella o fakta om yxskär, vi har annan läseordning då.. sen ska vi upp till kimito på MeiDei me skolan. där skall jag spela fotboll eftersom jag hamnade välja om då alla juttun jag had valt va upptagna så men nu ska de väl bli kiva. enda e att ja int känner nån på de sätte där som har fotis. vet 1 från kimito o sen då alla från vår skola men vi e bara 3 flickor som ska ha fotis från DBS :/ då vi sen far hem från kimito så kanske man får stiga av på vägen eller så hoppas typ alla iaf! sen efter de ska ja o rida o ja hoppas att alla har samma hästar som förra gången för då vi int red då! igår fick vi också veta våra vänelevsgrupper fast dom visst jag redan från förrut! ojj det blev ganska långt inlägg. men nu ska ja laga på min religionsuppsats så Hejdå. bilder får ni inte tyvärr för jag har inte fotat några :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0