Lörda

skriver i detta inlägg om igår, alltså lördag och så skriver ja ett till om idag. igår var vi då till stan. först förde vi min systers scooter på remont.. så for vi in i en butik för att se på scooter till mej.. vi såg på peugeot, hittade en jet force som jag tyckte om men jet force har min syster och jag får knappt upp den på stödet :/ sen såg vi på peugeot speedfight 3, den var riktigt fin och jag fick upp den på stödet och så. sen for vi till en annan butik där vi såg på yamaha aerox, med den så räckdes jag inte med fötterna till golvet och den var inte så fin.. så sen valde jag en peugeot speedfight 3 och den fick vi sen hem me oss.. fast dom sku först göra någå där så vi sku fara om någon timme efter den. så vi förde mamma och syster till citymarket medan jag och pappa for till motonet för han sku ha någon del och sen for vi ti motostorm för att si på hjälm ti mej å köpt de.. efter de for vi efter syster och mamma och sen for vi efter scootern. sen kom vi hem :) sen då vi va hemma åt vi nu å sen kom 2 av mina kusiner hit och min gudmor (: senare på kvällen for syster ut och köra min scooter då hon skulle till bruke. på kvällen kom ju också eurovisionsfinalen men den orkade jag inte se på! sen for jag nu och sova. söndag kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0