Onsdag

sori att jag inte bloggat sen söndagen men har inte haft lust. iaf på måndagen hade jag något i benet för vi skulle springa ganska mycket på gymppan och förstås så måsta ja va me o de tog jättesjukt i benet :/ vi had också våga å där fick vi megalång läxa :/ tisdagen had vi bara 2 timmar hussa och sedan tredje timman presenterade vi om våra företag. L hade gått och blivit sjuk så det var bara jag och H kvar. vår övervakare tänkte att H kan ta L:s ruta eftersom H är äldre. nå han läste några rader och sedan fattade han inte mer och då måste jag ta över :/ alla skrattade då H läste :p men nu gick de säkert annars riktigt ok väl? vår övervakare så tyckte iaf att vi hade jobbat bra iaf jag och L. hon tyckte också att vårt arbete var fint :D idag i skolan så på religionen så började vi på våra uppsatser som skall bli som böcker och gud det är svårt :S på matematiken som vi hade 2 timmar så blev jag klar med provavsnittet redan förra veckan på torsdagen så jag hade inget att räkna och det var samma sak med janina. så vår lärare gav nån såndär mattebok för sjuor men myky tunnar så gav han ti oss som vi sen skulle räkna. det var bara 2 sidor med ekvationer så vi fick typ bara sitta i kanske en lektion sammanlagt ;D iaf så snart ska ja börja läsa till matematikprovet vi har imrn. imrn ska jag också på hälsogranskning :/ är nervös över ifall jag har så dålig syn att jag måste ha glasögon :/ men vi får hoppas att det går bra :) imrn ska jag också öva till kemiprovet vi har på fredagen och så skall jag på ringträning. bloggar säkert först på fredagen nästa gång.

Kommentarer
Postat av: sofie

aah men det är ju bra d(;

jag hade sjuuukt galen vapp, så sjuuukt roligt !

fast det blev kanske lite för hårt festande :))) :P

2010-05-05 @ 16:54:56
URL: http://soouufie.blogg.se/
Postat av: Matilda

jepp. ja vet de ja tror de va från vår skola va de alexandra o lotta du kan fast fara o kolla på alexandras blogg hon ha skrivi de där... :P

2010-05-05 @ 17:06:41
URL: http://matheen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0