sista veckan :D

idag började sista veckan på sjuan :D imorse klåpa ja liite :D för ja kom ner cyklandes i backan som är före busshållsplatsen då jag ser hur bussen kommer så jag cyklar för fullt. då jag kommer vid hållplatsen slänger jag cykeln och cykelhjälmen och väskan tänkte fasna och jag tänkte knappt få bort gymnastikkassen men iaf så bussen stannade och jag hann med den :D först had vi 2 timmar efterarbete om yxskär. sen had vi 2 timmar gymppa, där joggade vi till en simstrand och hade vattenkrig där och då det var klart fick man simma om man ville och efter det joggade vi tillbaka till skolan ;) det var faktiskt ganska roligt med vattenkrig! efter att vi hade ätit så hade vi igen 2 timmar efterarbete ;) blev endå ganska nöjd med det jag och astrid gjort. sen då ja kom hem så efter en stund kom sara och ida hit :D snart skall jag läsa på finskan eftersom vi har skriftligt läxförhör imrn :/ men nu skall jag göra något annat. i freda slutar vi förresten redan halv 1 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0