söndag

Hej, nu berättar jag om idag. iaf så vaknade jag någongång 11. sen var jag lite vid datorn och emellanåt halvsovde jag. klädde på mig någongång först 3. sen for jag ut för att testa köra pappatunturin som jag måste öva med först. på två hjul hölldes jag iaf :D men då jag skulle vända vid vår trappa så tänkte jag köra in i ett träd som var jättenära ett djupt dike som sedan far till en teg :/ men jag körde iaf inte in i trädet och något ;) sen kom jag in och skulle städa men det orkade inte jag med så var på facebook istället ;P sen åt jag mat och efter det skulle jag igen fara ut och köra med pappatunturin och först så glömde jag att sätta ner kranet så det startade knappt och det gick inte så bra! och sen då jag skulle stanna och stänga av pappatunturin så gick det inte så jag fick ta syster till hjälp :/ men nu skall man väl lära sig med den också! skall köra igen lite nästa helg! snart skall jag om jag ork städa rummet. imrn på gymnastiken skall vi ha vattenkrig -.- skulle verkligen inte orka med det, först skall vi jogga till en strand och sen ha vattenkrig där och till sist jogga tillbaka till skolan. men många säger ändå att det är roligt så vi får hoppas på det bästa :) nu är det ju bara 1 vecka kvar tills det är sommarlov :D i lördag är det ju avslutning :D i veckan kommer jag kanske åka in till salo för att köpa något till avslutningen eftersom jag har beställt från hm och det skulle komma vecka 20 men igår då jag kollade när det skulle komma så stod det vecka 22 :/ så om det inte kommer nu i veckan så måste jag in till stan före fredagen.. på sommarlovet har jag 4 krav jag skall göra har jag bestämt! det är: 1. vara ute så mycket som möjligt och inte sitta vid datorn så mycket.    2. storstäda rummet, alltså slänga alla kläder som är för små och slänga allt sådant som jag inte använder av sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0