Tisdag

ida på hussan laga vi inget som var gott :/ först så var J i min hussagrupp på hälsokontroll så vi var bara 2. sen skulle det 1 från alla grupper om man var 3 å 2 om man var 4 så sku dom ut o plocka nässlor. medan skulle 2 andra grupper laga plättsmet och 2 grupper laga någå Helenas flygande jakob.. iaf så sku ja göra plättsmet och det gick fort som tur var! iaf så blev det nässelplättar och det var helt megaäckligt! sen efter hussan hade vi engelskaprov. det var typ 6 sidor men jättelätt men jag kom inte ihåg precis alla ord var kanske 4 jag inte kom ihåg och sedan tror jag att jag gjorde en uppgift fel :/ men annars tror jag det gick bra :D ida fick vi också ut våra finskaprov :) trodde det hade gått dåligt men jag hade 8 vilket jag är jättenöjd med :D imrn kommer ju också hela lågge ti bruke men bara sexorna ti högge och vi missar ju modersmålen pga detta:D men nu ska ja skriva på rellan lite o kanske läsa på gegorafiprovet! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0