9.10

igår i skolan skulle vi göra en uppgift på handarbete där vi fick ett papper med instruktioner. vi fick ha en bit filttyg, garn och någå dekorationer.. vi sku planera någå arbtete av dedär, typ telefonväska, väska, penal osv.. först skulle vi planera sen sku vi sy dedär arbete för hand, sen dekorera o sånt å sen sku vi ennu laga ett papper. alla var helt jättestessiga där o va helt nervösa ifall man int sku hinna bli klar ;D sen sku man ennu ge vitsord ti sejj själv :/ någt annat händ it rikit tror ja.. efter skolan kom jag hem.. sen for vi till ridningen. jag trodde att jag skulle ha Santtu eller Daisy, wilma ginger, camu eller daisy, amelie gb eller camu, melanie gb eller daisy eller ginger, jill skrutte ginger elr bambi. jag hade Santtu, jill hade Skrutte, Wilma hade Gb, Amelie hade Camu, Melanie hade Bambi. vi hade dressyr. jag trodde santtu var helt jobbig o att ja sku hata han o allt sånt. men jag hade helt fel inställning! han var helt jättemegakiva <3 enda felet med Santtu är hans skumppiga trav som jag inte alls tycker om :/ sen hade vi en övning där vi sku trava halva banan i arbetstrav och göra en volt där ett ställe o vi sku va utan stigbyglar.. testa typ två gånger men sen vila jag ha stigbyglar för då han har så skumppig trav. o santtus galopp va helt underbar <3<3! nästa gång tror jag vi skall hoppa :) efter ridning iaf så kom jag hem. klockan 8 såg jag på mgp. nån izabella vann, riktigt bra var hon nog! ;)

idag vakna ja någå 10. sen dess ha ja sutti framför datan. nu sitter ja o chattar me Jennifer :DD idag har ja ingen aning om va ja ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0