anmäld !

har väl varit en helt vanlig dag idag. gymnastiken fick vi välja om vi skulle fotoorientera eller ha vanlig orientering och alla röstade på foto :D vi skulle vara i par och jag var med Astrid! :) vi hann med alla juttun ;D efter skolan kom jag hem och kollade facebook. sedan for jag med mamma till bruke och vi kom hem för en stund sen. nu har mamma också anmält mig till höstdagarna :D jag tog scrappa (man lagar kort osv.) och så tog jag teamwork. reserv blev gospel och skön stad, något att man skall gå där i Tammerfors. snart borde jag ta itu med läxor och provet vi har imrn men jag orkar inte :/ nå matematik är iaf inte såå svårt ! imrn är det ju sista dagen före höstlovet :D men nu har jag inte mer att berätta och  för den delen måste jag ta itu med provet. bloggar mer imrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0