Dagsverk!

idag har det varit en helt ok dag. vi fick ut våra biologi o finskaprov idag, och blev helt förvånad över vitsorden ;) trodde jag skulle ha 4 i båda men hade 8+ i båda proven så är skitnöjd. finskaprovet var jättesvårt och biologi kan jag inte alls och brukar ha något där vid 7. på gymnastiken hade vi sähly (innebandy), riktigt kul. då jag kom hem gjorde jag inte mycket. senare for jag till butiken och nu sitter jag här :) hade mamma idag och fråga i hulta daghem om dagsverket men hon hade inte sett den typ hon sku fråga. men hon hade haft en annan som jobba där att sejja ti hon där.. o hon hade sagt att jag nog säkert slipper dit men att dom har någon princip att man själv skall fråga så imrn skall jag antagligen med mamma efter skolan någongång till hulta och fråga om dagsverket. så chansen att jag slipper dit är typ 70% kanske ;D Alexandra berättade också idag att hon hade sagt till sin mamma som jobbar där att hon inte ville leka med dom små så hade hennes mamma sagt att hon kanske skulle ordna något pyssel som Alexandra och om någon till skulle dit kunde göra med dom små. så om jag slipper till Hulta daghem så skall jag och Alexandra antagligen pyssla med dom små :) undrar hur det kommer sluta xD om någon behöver hjälp och ropar Alexandra så far vi väl båda dit för att hjälpa och nääji :D men jag får antagligen veta om jag slipper dit imrn :D men nu skall jag läsa lite på engelskaprovet som är i torsdag och läsa läxor. bloggar mer imrn.. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: cajsa

Hej svar på din kommentar :)



orsäkta

Var har du fixat din header? den var fin:



tack så mycket :)

Jag har fixat den själv med hjälp av photoscape & fixa lite med den på www.picnik.com (:

2010-10-12 @ 21:04:46
URL: http://thisiscajsas.blogg.se/
Postat av: g e r a l d i n a

Nu har jag avslöjat vilka som blev dagens bloggar! Kolla in om det blev du! :)

2010-10-12 @ 21:14:02
URL: http://geralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0