fredag :D

skoldagen var väl helt okej. glömde säga igår att vi hade modersmålsprov på onsdagen och det var jättesvårt, speciellt sista sidan ! hände inte något särskilt idag sku jag säga. efter skolan kom jag hem. senare for jag och rida :D <3 var jättesäker på att jag skulle ha Daisy men jag hade älskade Gb <3<3<3<3 jag hade då Gb <3<3, Wilma hade Ginger <3<3, Jill hade Santtu <3, Melanie hade Daisy, Amelie hade Camu <3. denhär veckans ridlektion var nog en av de bästa någonsin ! vi hade valfri timme alltså vi fick ge önskemål. vi ville rida utan stigbyglar, galoppera mycket osv.. vi travade och galopperade med ögonen fast, händerna ut (alltså vi höll inte i oss) och så var vi utan stigbyglar och herreguud det var roligt :D <3 sedan frågade jag vilken dag jag kunde komma och rida nästa vecka och jag skall på onsdagen. jag fick välja mellan onsdag eller torsag och båda var hopplektioner så jag tog onsdagen. är nästa säker på att jag får Daisy, Camu eller Santtu -.- Daisy hatar jag att hoppa med, Camu hatar jag också och Santtu rycker så himmelens mycket i tyglarna. menmen, det får vi se i onsdag men jag hoppas jag har Ginger eller Gb :) nu i helgen skall jag läsa på kemiprov vi har i onsdag, ganska svårt men endå ganska lätt ;) söndagen blir det kanske kyrkan. måndagen och tisdagen måste jag också läsa. onsdagen ridning <3 torsdag packning. fredag dagsverk och iväg till Tammerfors där jag är hela helgen :D så kommer bli ganska ursel uppdatering :/ men nu har jag nog inte något mer att berätta så Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0