fredag imrn

sori att jag inte bloggade igår men hade ingen lust. var på skriftskola, gjorde läxor och var i skolan. vi fick ut matematikproven och jag hade 8½ så är riktigt nöjd ! och sen var det jättesträng skala med så. mer om gårdagen har jag nog inte att berätta. idag hände det inte heller så mycket, vi hade fysik och jag har aldrig förstått något av det vi håller på med men idag då det var sista gången av den juttun så förstod jag det eller det är bara en sak kvar jag inte vet :D efter skolan var det någon teaterjuttu i fritidsgården. tog ungefär en och en halv timme, trodde det skulle vara tråkigt, men det var iaf inte så tråkigt som jag trodde men det var nog endå tråkigt! då jag kom hem från bruke kollade jag facebook och här fastnade jag ;) skulle borda göra läxorna men inte orkar jag ;D men nu måste jag göra läxor och städa rummet. bloggar mer imrn efter ridningen, vi skall hoppa och så byter vi häst så kommer vara nervös och jag är nästan säker på att jag får Daisy som jag inte alls vill ha! men nu Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0