fredag

idag i skolan hände det typ inget. jag var och sku byta busskort igår men där var inget så jag skulle komma idag på nytt och så var jag, men inget busskort till mig- det hade nog kommit men inte mitt :/ så fick ett busskort som där kanske är en resa på så att jag slipper till skolan i måndag så då måste jag dit igen... efter skolan kom jag hem och böt om o åt. sen for jag opp till stallet :) jag hade Ginger <3, Wilma hade Gb, Amelie skulle ha haft CAmu <3 men måste ha Daisy istället och Jill skulle ha haft Bambi om hon sku ha varit där. På lektionen hoppade vi :D Amelie föll av men det var inte Daisys fel! Hon tappade helt enkelt balansen. nå iaf så sen steg Daisy på sina egna tyglar så dom for sönder så sen kunde inte Amelie rida mer men vi hoppade bara en gång och då fick hon rida Gb :) Det var iaf jätteroligt! Enda felet var att jag inte rider Ginger mer nu :(( Och Daniela, i gruppen före (min kusin också) galopperade idag för första gången och det gick jättebra för henne :)) sen efter ridningen kom jag hem, kollade fb. sedan for vi till bruke och så for vi till butiken. sen kom jag hem och for i duschen så nu sitter jag här med badrock ennu och skall snart byta om. i helgen skall jag läsa på prov och kanske jag ser med någon kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0