helg :)

skoldagen idag gick endå någorlunda snabbt ;) först hade vi biologi där vi fyllde i ett papper och svarade på frågor. sedan finska där vi fyllde i ett papper och såg på någå typ videoavsnitt.. hk skrev vi en hel del.. sen då vi var ut o gå med frågesport. så sjuorna åttorna och nians flickor så sku alla ställa sig en å en å så dela vonne in lågstadie eleverna i grupper till oss som vi sen skulle gå med och hitta 14 bilder och skriva på ett papper var bilden fandes. jag fick Petriikka och Alexander. Alexander är typ från ryssland å pratar liite konstit å han prata HELA tiden -.- sen då vi gick igenom svarena så fick han någå värre utbrott så hans assistent måsta komma å lugna ner han xD vi hade iaf 10/14 rätt :) efter att vi gått igenom svaren fick vi gå tillbaka till skolan. där vänta vi först en stund på bussen och sen typ 20 före 1 då den kom fick vi gå in i bussen å alla va typ inne kvart- 10 före å endå starta bussen först 5 över 1 -.-' iaf, då jag kom hem kollade jag fb och bloggar. sedan nångång 6 tiden somnade jag och sov till 8 ;) sen kom jag framför datorn igen och för en liten stund sen var jag i bastun ! imrn ska jag sova länge ha jag bestämt ! :) sen måste jag göra läxor -.- sen sku jag och Dani kanske se imrn.. men nu ork jag int skriva så mycket mer och skall nog snart gå o sova eftersom jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Alexandra<3

Tack! :)) <3

2010-10-17 @ 10:34:02
URL: http://awwssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0