imrn :D

Hej, äntligen har jag tid att skriva, eller nästan tid ;) idag vaknade jag halv 8 och skall vara klar 25-20 före så gissa om jag fick liite brått men jag hann iaf :D på måndan, tisdan o igår vakna jag också jättesent :/ men iaf idag i skolan händ nu int så myky. vi had finskaprov o de va jättesvårt :/ kommer säkert ha jättedåligt! :/ vi böt också platser idag, eller endel böt för att endel stör hela tiden på timmarna. jag hamnade byta ett steg framåt :/ (jag had int stört men då där va andra som hade stört så därför måsta jag flytta) nu sitter jag mellan Xenia och Alexander.. Xenia satt jag ju också bredvid ifjol. bakom mig har jag simon.R och framför simon. F.. jag trivdes där jag satt förrut iaf med att jag hade patricia bakom mig och astrid snett bakom :D idag i skolan på hälskokunskapen fick vi också veta våra vitsord i provet vi hade förra veckan.. hade 8½ så är riktigt nöjd med tanke på att jag knappt läste :)) efter skolan kom jag då hem och så skulle jag kolla facebook men somnade istället ;) men sov typ bara en halvtimme. sen for jag ut och klippte gräset -.- efter det kom jag in och kollade facebook och några bloggar :) skulle ännu borda göra läxor men får se.. har endå bara religion men jag fattar typ inget av det så.. imrn är det först skola där vi har handarbete :D esn efter skolan är det ridning :D enda felet är att vi byter hästar, skulle gjärna ha ginger äänu :/ efter ridningen vet jag inte vad jag skall göra. jo jag skall se på mgp som kommer klockan 8 där amanda är med :) snart skall jag fara i duschen och sen o sova! så godnatt alla läsare :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0