kyrkan

imorse var jag i kyrkan med Linda och Astrid :) efter kyrkan for vi efter Patricia och så kom hon hit :DD vi pratade mest och sen såg vi på Remember me, riktigt bra film men lite sorglig i slutet och i början ! hon for hem typ nångång 6-7 tiden. snart borde jag börja med läxorna och kanske se igenom provet sådär smått ;) sitter just nu och skickar för fullt om ridningen med Christa, Elina och Nina som alla rider mellan 5 o 6 på onsdag alltså då när jag skall och rida  <3 Christa och nina tror 2 stycken kommer vara borta och då får jag Daisy eller Gb<3 men hoppas mer på Gb :DD men nu tänkte jag att ni får veckans planer :) :

Måndag- skola, provläsning

Tisdag- skola, provläsning

onsdag- skola, ridning <3<3<3<3

torsdag- skola, packning

fredag- dagsverk, höstdagar

lördag- höstdagar

söndag- höstdagar

och sen måndag och varje dag framåt läsa på prov eftersom vi har fysik och historia och jag är jättedålig på båda. men nu måste jag sluta blogga eftersom jag måste laga läxor -.-' men bloggar mer imrn om jag hinner :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd, in och kika om det blev du! :)



Om det inte blev du kommer det en ny chans om någon timme! :)

2010-10-31 @ 18:57:59
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

SVAR: okej tack för tipset :)



Klicka gärna in & rösta.. tar en sekund.. ♥

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-31 @ 19:45:53
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0