lördag

jo, jag överlevde igår men orkade inte blogga ;) vi var ju 7 stycken men bambi var sjuk :( men mas eller tas behövde ändå inte vara med :D för fia hade bambi med på vår timma så att hon skulle veta vad hon sku säga till veterinären. jag hade iaf Santtu <3, Daniela hade Gb<3, jill hade Skrutte <3, Wilma hade Ginger <3, Amelie hade Camu <3, Matilda hade Bambi <3 och Melanie hade Daisy. på timmen skulle vi räkna någo steg, förstod inte rikit ;) och hela timmen gick helt påriktigt skit, typ sämsta timman hittils med Fia ännu! hon har gjort en ganska humor juttu i stallet ;) hon har satt upp en lista där det står årets (något, kommer inte ihåg vad det stod) och då är det menat på 2010 och så har hon lagt upp en till lista där det står året mulle.. det går ut på att man skall skriva där om man ramlat av nu under tiden med Fia och så skall man skriva vem man ramlat av. dens namn som är skrivet flest gången blir dedär årets "någå" och hästen som kastat av flest ryttare blir årets mulle :D men där står bara 4 namn ännu och alla hästarna är olika. iaf efter ridningen gjorde jag inte så mycket.. idag vaknade jag någongång halv 11 och sen kom jag framför datorn xD idag har jag ingen aning om vad jag skall göra. men nu skall jag göra något annat så Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0