ni behöver inte läsa.

skriver bara detta för att jag har tråkigt och vill skriva det någonstans, nämner inga namn o så o ja gör inte dehär för  att nån ska typ tycka synd om mej. o skriver int så bra heller utan lite såhär.

 

ja rikit visst dedär, att de sku bli sådär.. jag vänta på att få börja högge myky, att de sku bli roligare o man sku få myky kompisar. tror ni de? Neei. ja ha försökt men de ha int lyckas.. alla sir typ konstit på mej bara å talar skit om mej, känns de som! speciellt endel. börjar faktiskt bli trött på att börja gå i dendär jäkla skolan. varje dag är det jag som får fara å tala me nån så att man it står där helt ensam. ibland hör ja hur endel talar skit om mej eller någo sånt, flera gånger ha ja tänkt på att om ja ska sejja de ti kuratorn nästa gång jag far dit men vet int.. ja sku vilja ha mer självförtroende o kunna sejja till bättre å så men har knappt alls. sku säkert ha bättre om ja sku ha kompisar o så men då ja it har en enda typ. endel sejjer att dom e mina kaverin men ja vet att dom bara feikkar! påriktit, börjar bli så jäkla trött på att alla bara feikkar allt å talar skit om en osv.. sku ja it söka opp nån ti va me på rasterna så sku ja va ensam.. har typ int ens mina gamla kaverin kvar :( nejj, nu ska ja it skriva mer om de. ska försöka orka ennu men vi får si..


Kommentarer
Postat av: josefin

sv: yeepp.. Men ha de bra :) Kram <3

2010-10-01 @ 21:18:48
URL: http://yossah.blogg.se/
Postat av: g e r a l d i n a

fin blogg du! :)



Vill du bli dagens blogg? Då ska du checka in min blogg och anmäla dig där ;D

2010-10-02 @ 17:01:06
URL: http://geralh.blogg.se/
Postat av: Jennifer L.

Sånt e d ibland.. Jag fattar hur du känner

2010-10-03 @ 12:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0