prov !

igår passade det sen endå för Daniela, eller det gick bara att jag for dit ;) så sen någongång 6 tiden for jag dit :D vi var ut o gå med Minttu och Wilma som var där och jag hade Wilma och jessus hon har börjar dra mot vad hon gjort förrut. sen var vi vid datan och så spelade vi ett spel och pratade ! sedan då jag kom hem var klockan närmare tio så jag gjorde snabbt läxorna och sen for jag i duschen o sen o sova..

 

idag har det väl varit en helt vanlig dag i skolan. förutom att på matrasten började det stinka massor i hela skolan. något rör hade blivit proppfullt eller vad det var så man fick t.ex inte använda vatten osv. men iaf så det stank i hela skolan så i början på hussan sprang typ alla i vår grupp ner till nedre våningen efter våra ytterkläder och sen upp tibax och tog in dom till hussan och vi sprang yttre vägen strumpfota xD på hussan lagade vi fisksoppa och fattiga riddare, riktigt gott nog :)) då jag kom hem satte jag mig framför datorn.. nu skall jag just börja laga läxor. borde också öva på prov men det orkar inte jag med :p imrn är det bara skola, på gymnastiken har vi orientering :/ sedan måste jag läsa på prov också -.- o onsdagen är det säkert också bara vanlig dag och sen höstlov. men nu skall jag laga läxor så Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0