skola imrn -.-

idag i skolan hände väl inget speciellt. på hanttatimmarna så gick vår lärare igenom det vi gjorde förra gången och kommenterade det, ganska roligt att höra allt ;) moddan började vi med uppsatser om lägerskolan :) på historian fick vi våra foton och uijj hur jag ser ut! :/ blev helt misslyckad! sen fick vi också veta vad vi skall göra imrn. jag fick promenad med frågesport. tur så har jag Astrid med mig i samma grupp :D iaf efter skolan kom jag hem. sen for jag och rida. jag hade Santtu <3, wilma hade Gb <3, jill hade skrutte <3, amelie hade camu <3, rita hade bambi <3 och melanie hade daisy. vi hade dressyr idag fast vi egentligen skulle hoppa. riktigt rolig timme var det, alltså som vanligt ;D då jag kom hem kollade jag facebook och åt. snart skall jag göra läxorna och sen duschen o sen å sova eftersom jag är trött då jag ha vari o rida.. imrn e de lörda men endå skola :( jag har biologi, finska och hälsokunskap och sen promenad med frågesport. efter skolan vet ja int rikit va ja ska göra.. men bloggar mer imrn för nu måst jag göra läxorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0