skola.

imoron är det då tillbaka till helvete alltså skolan -.- nå tur att vi har hussa imoron ;D idag har jag bara varit hemma, heller jag var med till kimito tidigare idag. vi har engelskaläxa tills imrn men jag hittar inte boken :/ antingen har jag glömt boken i skolan eller så har jag helt enkelt tappat bort den xD imrn måste jag väl också börja se på modersmålsprovet vi har i onsdag -.- måste också komma ihåg att fara och blöta trasan till lersakerna vi lagar i bildkonsten. jag tänkte att ni skall få lite veckans planer:

måndag- skola, provläsning

tisdag- skola (läkargranskning) , provläsning

onsdag- skola (prov), skriftskola -.-'

torsdag- skola, vet inte

fredag- skola, ridning <3<3

har provläsning, skriftskola och ridning. men nu skall jag fara o duscha och sen äta grillat och sen o sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0