söndag

idag vaknade jag redan halv 9 -.- vet inte vad jag skall göra, antagligen bara ha tråkigt. frågade nog av Daniela om det passade att hon kom hit men det passade inte, samma sak igår (alltså att det inte passade)........ glömde berätta på fredagen/igår att jag kanske skall 5-8 november på höstdagarna. det är något med skriftskolan.. vet inte riktigt hur det kommer bli eftersom det handlar en massa om gud -.- men först tänkte jag inte riktigt fara men sen så övertala Astrid mig halvt ;) men skall ennu lite se. men nu skall jag göra något annat. borde göra läxor, städa rummet och sen kanske jag ser om jag frågar micaela om hon kommer hit en stund :) dom var också här igår på kvällen, dom kom nångång 9 tiden och sen for dom 12 tiden typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0