städat

Idag har jag varit riktigt duktig mot vad jag brukar ! :) jag har plockat upp saker i rummet, torkat damm och damsugat. så nu har jag äntligen ett städat rum :) sedan satte jag mig framför datorn och fick för mig att koppla högtalarna till datorn så att jag kunde höra på musik via högtalarna :D riktigt snart kommer Micaela hit :DD hon är ensam med sin storasyster som har en kompis där så hon hade tråkigt och kommer därför hit :) mamma skall också kanske till portside efter pizza :)) imrn skall jag till kyrkan så kan inte vara uppe såå länge idag.. får Janina med till kyrkan ;) sen vet jag inte vad jag skall göra.. men nu kom micaela så Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

nå mamma bor ju i ett hus, pappa bor i en lägenhet, så vi ska typ ba flytta dit upp i hela huse att vi ändå bor i samma hus ba vi byter lägenhet. för vi är en vecka hos mamma och en vecka hos pappa vi byter allti på söndan och igår kom jag till mamma så jag e hos mamma denhär veckan och sen i sönda far jag ti pappa ^^ ...

2010-10-11 @ 14:49:38
URL: http://lovejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0