tisdag

idag försovde jag mig -.- jag vaknade halv 8 och skall vara klar 25 före :/ så gissa om jag fick brått.. iaf jag klädde snabbt på mig och så rusade jag ut till bilen.. jag hann inte ens äta :/ sen skulle jag söka 2 hårspännen till gymnastiken men det hann jag inte med, så jag tänkte att jag brukar alltid ha i rockfickan så jag har nog säkert nu också, men nejj då när man behöver så då finns det inte där ! hade typ istället kanske 10 hårband. men iaf i skolan var jag då på läkargranskning, läkaren kollade bara typ lungor, hjärtat och sådant och sedan pratade man förstås. något speciellt hände inte tror jag. på gymnastiken orienterade vi -.- men tur så fick jag orientera med Astrid <3 :D det var ganska jobbigt eftersom endel kontroller hade blåst bort eller så hade någon tagit dom -.- där var typ 4 stycken som kom ut på hertsbölevägen då vi orientera :o nåjo, men nästa vecka skall vi IGEN orientera, 3 gången nu liksom :// iaf då jag kom hem gjorde jag inte så mycket, sedan var jag ut och gå med Abi :) efter det läxor och snart blir det provläsning -.- nu kommer bloggningen vara dålig ända tills lördagen typ. eftersom det är vanlig skriftskola imrn, torsdag teater med skriftskolan och i fredag ridning <3 men nu måste jag läsa på prov ! så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0