vittuu -.-

igår i stan var helt jätteroligt :D jag köpte 4 t-skjortor, 2 toppar och 1 film. idag vaknade jag ganska tidigt och är ganska så arg nu! vittuu, jag vill inte och rida idag! Daniela och Matilda ska med oss och rida idag och det betyder att någon kommer ha mas eller tas eftersom bambi är sjuk :( och jag är säker på att jag eller jill hamnar ha mas elr tas och jag vill VERKLIGEN INTE ha någon av dom! påriktigt, har lust att skippa ridningen! är så j*vla arg! :@ sorry om jag svär men det är för att jag verkligen är arg! men nu skall jag klä på mig och sedan äta. efter 1 timme ungefär skall jag börja laga mig klar till ridningen -.- bloggar efter ridningen om jag lever, dvs inte haft mas elr tas och om jag haft dom så har jag inte trillat ner vilket jag säkert kommer göra om  jag har någon av dom. så hörs kanske någongång igen

Kommentarer
Postat av: josefin

jepp. sku säkert ha komi dit.. men när ingen annan kaveri kmr me :) men kan du komma till rosala då när jag har höstlov. alltså nästa helg :)

Kram ♥

2010-10-22 @ 15:54:57
URL: http://yossah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0