får någon sorts dator i oktober först :(

har inte hänt mycket i mitt liv inte. igår i skolan på gymnastiken had vi fotboll och i slutet blev jag yr så behövde inte vara med sen. flunssa har jag ennu också :/ igår kom alexandra hit efter skolan, vi prata typ bara. idag har det inte hänt mycket. fick igår veta att jag får någon dator först i oktober så får se hur det blir med bloggandet. för nu tar det åtminstone 2 veckor innan vi får datorn tillbaka och dom vet om det går att fixa osv, sen tyckte mamma att vi sku föra den ti en av syster kompisar o lagas o han kommer hem först i slutet av oktober. och idag far syster till internatet i brusaby och tar förstås datorn med sej så ingen uppdatering förrän tidigast på veckoslutet då hon kommer hem, men försöker uppdatera så ofta som möjligt. snart ska jag se vad vi har för läxor eftersom det är en hel del, sen har jag ingen aning om vad jag skall göra eftersom det typ int finns någå ti göra.. imrn får jag se vad jag hittar på, skall se om alexandra är frisk och fråga om hon kommer typ ti kärra imrn eller hit eller någå sånt ;) fredag så far jag och rida, sen kanske jag ser med Dani övernatt :) lördan vet jag inte. söndagen så blir det antagligen kyrka, måndag vet jag inte, får se kanske jag hittar på nåt me nån kompis :) tisdagen är det skriftskolemöte -.- onsdagen måste jag plocka det som skall bykas till lägerskolan, torsdagen måst jag packa det mesta eftersom jag skall och rida på fredagen, sen lördagen på dagen sover jag säkert lite och sen på kvällen far vi ju på lägerskola :) men nu skall jag göra något annat eftersom syster snart kommer hem och skall ha datorn. Hejdå, blggar sen då jag slipper till en dator nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0