geografiprov

har geografiprov imoron -.-
men har så tråkigt att jag bloggar snabbt för att hålla liv i bloggen ;)
igår var det ju vändag.
någon Henrik typ var till skolan för att berätta om mobbning.
kände precis igen mig !
jag har försökt att inte visa hur sjukt det tagit i hjärtat och
har lyckat ganska bra, tycker jag !
jag skulle många gånger vila sejja till, men jag är för svag
och för blyg för att sejja till :/
det skulle ofta lusta att göra något men vågar inte.
hatar att vara blyg och svag :/
detta började på typ 5-6 och jag har ännu djuupa spår kvar.
han sa att ingen vet aldrig hur sjukt det tar och så,
och det stämmer.
för om mobbarna skulle veta hur det är så varför skulle dom då mobba ?!
och jag hoppas väldigt mycket att mobbarna fick något att tänka över !
för har man inte något bättre för sejj än att gå omkring och mobba ?
jaa, enligt mig har man inte mycket till liv då.
själv vill jag inte bli mobbad och pratar därför inte skit på det sättet
om någon annan och mobbar inte heller.
jag HATAR rent ut sagt mobbning !!
fast jo, detdär skall ni inte bry er om :)
fast måste nu läsa eftersom jag inte alls gjort det,
så läs istället vår blogg :)
så bloggar jag mer någongång.

Kommentarer
Postat av: irina

ooi tack :))

2011-02-15 @ 17:49:04
URL: http://irinasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0