prov

igår hade jag Ginger då vi red <3
ni kan kolla ryttarnaslife.blogg.se
om ni vill veta vem de andra red.
hon var konstig och ville inte alls som jag osv.. :/
och sen de som red barbacka ramlade av..
var annars en ok timme !
idag  har jag varit i skolan.
på gymnastiken skrann vi och jag hade något i skridskon
typ som tog jättesjukt på knölen på foten så hela den värkte :/
nästa vecka skall vi skida IGEN -.-'
på kemin fick vi läsa på prov så tur det för
orkar endå inte läsa så mycket hemma !
faast snart måste jag kolla läxorna och sedan prov som vi har imoron
och i torsdag.
och sen skall ni veta, att jag mest kommer blogga på www.ryttarnaslife.blogg.se
orsakerna är att den bloggen är ny och måste ju blogga då +
att folk kommenterar där som ni inte gör här !
och det är ju inte roligt att skriva om ingen kommenterar.
fast kommer nog blogga någongång nu som då här eller
lite då jag hinner ! ;)
fast nu måste jag kolla läxor och prov så bloggar kanske mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0