-.-

funderar just nu på vad det är för mening med mitt liv!?
igår föll jag av daisy och det tog påriktigt jättesjukt!
men alla säger bara att int kan de va så farlit osv..
de e ju fan int dom som ha trilla av o vet int hur de känns.
sen om jag säger att jag int vill ha daisy på en tid så e dom bara,
"men du måst ju lära dig rida hon igen"
nåå vafan, om dom 2 ggr ha rasa av en häst å båda gångrena stött sejj osv..,
sku dom sen månne vilja rida den hästen igen på en tid?!
börjar bli trött på dehär!
om jag inte tycker om en häst för att jag trillat av den 2 ggr och en massa andra saker
som hänt mig pga av den hästen måst de andra kunna acceptera det, tycker jag.
ingen bryr sig om något händer,
int för att någon bryr sig annars heller.
sku lika bra kunna flytta bort från ön o försöka skaffa riktiga kompisar.
känner mig ensam som om jag inte sku ha några kompisar alls ens just nu
hatar allting just nu
har typ inte ens en riktig kompis!

Kommentarer
Postat av: Alexandra! <3

Stackarn<33 DO FLYTTAR INT ISF KMR JA ME ME DEJ :D <33

2011-01-15 @ 17:20:19
URL: http://awwssiis.blogg.se/
Postat av: Lotta <3

visst bryr vi som om dig <3!

2011-01-16 @ 10:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0