boken klar :D

Nu har jag ÄNTLIGEN läst finskaboken klar! :D
har bara att skriva pappret kvar,
men gör det senare eller imoron.
iaf, idag skulle jag stiga upp 10,
men tror ni jag lyckades då jag gick o sova halv 3?
nej, sov till 12 så kommer inte få sömn inatt.
har bara slöat idag typ, heller läst sista kapitlet i finskaboken.
fammo var också hit idag för att gratulera mig och mamma
(mamma fyller år idag) och jag fyller ju imoron.
hoppas hon beställer tid i veckan till mopedkortet!
sen var vi också till mina kusiner och föra present till Jenny eftersom
hon fyllde 17 år igår.
fick också present då (deras föräldrar är även gumor o gufar till mig).
iaf av fammo fick jag någo skedar och
av kusinerna ett jättefint halsband + en peng ;)
imoron blir det då tibax till skolan (helvetet).
tur så har vi hussa :')
fast nu skall jag laga lite på pappret tror jag och sedan fara i duschen typ.
bloggar knappast mer idag,
men imoron på moron om jag hinner alltså om jag vaknar lika som på fredagen,
annars då jag kommer hem!
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0