(:

har varit en helt bra dag!
skolan var helt ok.
fysikprovet var ganska lätt (:
vi böt också platser idag,
men vi har endå samma personer i runt oss typ ;)
eftersom vår lärare bara bytte sådär att dom som satt mot fönstre sitter nu
mot dörren osv.. :p
men jag har ennu xenia brevid mig men
på andra sidan har jag Irina (:
sedan böt vi också platser i finskan och vi lottade dom,
så jag hamnade längst fram -.-'
slutade iaf efter fysikprovet.
sedan for vi till ekenäs och då jag skulle in o tippa till kortet,
var jag jättenervös :/
men iaf så klarade jag det :D
hade 2 fel på ena och på andra 3 (;
iaf kom för kanske en timme sen hem.
vi blev lite i ekenäs i några butiker efteråt :p
imoron blir det iaf skola och sedan ridning <3
hoppas jag får någon annan än Daisy!
fast nu skall jag göra något annat så bloggar mer imoron på morgon
eller då jag kommer hem från skolan eller ridningen (;
Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: NATSUKO-CHAN

Nu har jag lagt upp den andra veckans blogg tävling vinnare ! :D Kolla i fall det blev du (: ( den är typ 2 veckor försen x3 )



2011-01-21 @ 18:02:47
URL: http://natsuko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0