.

kommer aldrig på någon rubrik :/
iaf så har det varit en ok dag.
vi hade idag 3 timmar irad en lärare,
2 timmar matematik och sedan hk.
han hatar typ oss nu för vi bara satt o pratade och sedan på matematiken
i helklass som vi böt till idag, så satt alla var dom ville.
efter skolan gjorde jag inget.
men Micaela var här en liten stund (:
skall lite före 7 far ut och så åker jag till skriftskolan -.-'
har nyss lagat lite matematik och har kvar historia och religion.
efter skolan imoron skall jag och rida <3<3
hoppas jag har Bambi <3, Ginger <3 eller Gb <3,
iaf inte Daisy!!
men bloggar säkert mer imoron eller efter skriftskolan.
skall om ca 20 minuter ut så (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0