Tråkigt

vaknade 10 idag men sen halvsov jag till ungefär 12.
klockan 1 for jag på fotvård och kom hem typ halv 3,
men det var för att mamma var före mig.
idag skall jag öva lite till mopedkortet och
så skall jag försöka
läsa ett kapitel i boken ;)
och sen läser jag ett eller två kapitel imoron så har jag boken färdig,
antingen imoron eller fredagen, fast då hinner jag inte :s
nåå, får se hur det blir!
skall också städa det sista idag.
kan vara att jag försöker sätta in bilder hit idag,
fast det kommer inte lyckas
eftersom min nya dator har tydligen något fel så det inte går -.-'
men nu skall jag göra något annat så bloggar mer senare ;)
Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: NATSUKO-CHAN

sv: jo jag har den :3

2011-01-05 @ 15:36:58
URL: http://natsuko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0